05:13:00

NOWOŚCI KOSMETYCZNE GODNE POLECENIA


Jestem fanką testowania kosmetyków. Wiadomo, jak każda kobieta mam swoich ulubieńców, ale to mi nie przeszkadza w testowaniu nowości. Miesiąc maj był dla mnie zakupowym szaleństwem kosmetyków. W pigułce zebrałam najlepsze ( z nowych)  kosmetyki, które spokojnie wystarczają  na zrobienie makijażu. Do sedna... dlaczego polecam i jak oceniam?

Podkład Rimmel Match Perfection - meeega aksamitny i delikatny, a przy tym super kryjący. Pozostawia naszą twarz zdrowo wyglądającą i naturalną. Szczerze mówiąc, porównując do podkładu, który zawsze był moim numerem jeden ( Clarins ) ten wypada bardzo podobnie, a cena 3 razy niższa.

Róż Dr Irena Eris - naturalny, ciepły i wytrzymały.

Rozświetlacz Goddes of Love - najpierw spodobało mi się opakowanie, a pózniej pokochałam wnętrze :) Daje naprawdę fajny efekt

Tusz Volume Million Lashes - TO BĘDZIE MÓJ NR 1 NA DŁUGO. Kto nie wypróbował jeszcze tego tuszu, musi to zrobić czym prędzej...

Cienie do brwi Wibo - pierwszy plus to cena - 10zł, a że z taką ceną idzie świetna jakość to plusów nie ma końca. Długo utrzymują się na brwiach, fajnie rozcierają i chyba z wszystkich jakie miałam, są najtańsze i zarazem najlepsze.

Pomadka Wibo - chciałam przetestować, bo gdzieś przeczytałam, że jest świetna. I powiem tak, rzeczywiście utrzymuje się długo i ładnie kryje. Jedyny minus, który tyczy sie własćiwie wszystkich matujących pomadek, to to, że wysusza. Ale jak za dychę, to nie ma co wybrzydzać. Warto wypróbować.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 domiglowaty , Blogger