06:52:00

FISHNET TIGHTS - GORĄCY HIT



FISHNET TIGHTS o tym teraz się mówi i to teraz się nosi. Jeszcze do niedawna kabaretki kojarzyły sie z burleską, a teraz jest to HIT #1. Idealnie prezentują się ze spódniczką lub dziurawymi jeansami. Ja przyznam szczerze, jestem mega miłośniczką tego drugiego połączenia.
Wyglądają mega seksownie i dodają naszej stylizacji pazura. Kto jeszcze nie kupił, musi to nadrobić, bo to totalne must have tego sezonu.




















































Tutaj możesz je kupić:

ROCKMETALSHOP



















PRETTY POLLY




















GATTA

BRAK KOMENTARZY:

PRZEŚLIJ KOMENTARZ





















































Tutaj możesz je kupić:

ROCKMETALSHOP



















PRETTY POLLY




















GATTA

10 komentarzy:

  1. Dla mnie totalny HIT <3 Sama przygotowuje juz w głowie stylizacje, którą zestawie z kabaretkami :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.this-iss-it.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają super, chyba muszę je kupić... Ale może najpierw trochę schudnę xD Ciekawe, czy do tego czasu nie wyjdą z mody :D
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah :D myslę, że ten trend przetrwa jeszcze trochę :)

      Usuń
  3. super to wygląda :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) pozdrawiam również!

      Usuń
  4. Według mnie ciekawie to wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zamiar kupić, ciekawe jakby to wyglądało w połączeniu z koreańskim mundurkiem szkolnym :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdę mówiąc kabaretki jest to teraz jeden z moich ulubionych trendów :) Swoje kupiłam jakoś dwa miesiące temu w gattcie i jestem mega zadwolona, bo wygląda super.
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten trend,
    chociaż kabaretki ostatni raz nosiłam w podstawówce.

    pannaWsieci

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 domiglowaty , Blogger