04:18:00

Hej ANJA

Dzięki mojej pracy mam szansę spotykać wielu ciekawych ludzi, więc stwierdziłam, że dlaczego o tym nie napisać. Dlaczego nie wspomnieć o tym jakie zrobili na mnie wrażenie i czy to jak oceniałam ich przez pryzmat telewizji było słuszne, czy też nie... To będą krótkie wpisy, czasem z fotką wspólną czasem nie, gdyż nie wszyscy na fotkę mają ochotę. No cóż...

Wielkim zaskoczeniem, bardzo pozytywnym była Anja Rubik. Jedna z najlepszych modelek, polka pracująca przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych. Prowadząca projekt Runway, gość wielu odcinków Top Model, zdobywczynie wielu nagród.

No i tak... Przez te programy, przez telewizję uważałam Anję jako zbyt dumna osobę, kreacja jej wizerunku w telewizji do najlepszej nie należy. Zdecydowanie - POMYŁKA!
Całkowicie szczerze, Anja to bardzo miła i pozytywna osoba. Chętnie wymieniła kilka zdań, parę uśmiechów i strzeliła sobie ze mną fotkę. Pozytywna i dobra osoba, którą media niestety źle wykreowały.

Tym samym chcę wam przypomnieć, byście nie zawsze wierzyli i ślepo podążali za tym, co pokazują media. Po udostępnieniu tej fotki z Anją Rubik na moim Facebooku, dostałam setki pytań od znajomych o to, jaka jest, czy taka sama jak w telewizji, czy wredna, czy chamska, czy zadufana i tak dalej..

Odpowiedz brzmi NIE!  Jest całkiem inna. Mimo naszej tylko krótkiej rozmowy bardzo ją polubiłam i zrozumiałam, że ludzie nie są tacy jakimi ich widzimy w telewizji.

                                                                                       MIŁEGO DNIA!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 domiglowaty , Blogger